Wednesday, June 17, 2009

Luahan Hati

Memang kita mudah tersilap mentafsir kehidupan ini. Kita selalu sangka, kita pasti bahagia kalau mendapat ini. Hakikatnya, apabila kita benar2 mendapat apa yang kita inginkan itu, ia juga dtg bersama masalah.

Kadang2 Allah sembunyikan matahari.. Dia datangkan petir dan kilat..Kita menangis dan tertanya-tanya, ke mana hilangnya sinar..Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.."

Cinta yang disemadikan tidak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi.

Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi iman terselit didada...

(Kepada dia yang pernah singgah di hati ini ingin kuucapkan terima kasih yang tak terhingga kerana dialah aku kenal erti kehidupan. Semoga dirimu berbahagia dan menemui insan yang terbaik untuk dirimu. Kenangan bersamamu akanku simpan abadi dalam hidupku.Terima kasih kerana pernah menempatkan diriku dihatimu....)

2 comments:

  1. syahdunyer luahan fas ni...tersentuh hati tatkala membacanya.takpe la fas, kuatkan hati n semangat fas.mungkin ada rahmat disebalik apa yang berlaku.apa yang penting kitaorg ada bersama fas ok....

    ReplyDelete
  2. ermm...fas dah jumpa mataharinya..hehe..congratulation fas..the day will comes..soon..;-p

    ReplyDelete